معاون پژوهشي دانشگاه جامع علمي كاربردي از راه اندازي سامانه پاسخگويي الكترونيكي حوزه فناوري اطلاعاتبه منظور پاسخگويي به كاربران بخش هاي پرتال، ‌شهريه، ‌اتوماسيون اداري و همچنين خدمات شبكه دانشگاه خبر داد.
به گزارش ايرنا، براساس اعلام دانشگاه علمي كاربردي، 'جعفر خلقاني'، افزايش بهره وري در پاسخگويي به مراجعان در راستاي طرح تكريم ارباب رجوع را از جمله اهداف ايجاد سامانه پاسخگويي الكترونيكي دانشگاه علمي كاربردي عنوان كرد.
وي خاطرنشان كرد : مخاطبان دانشگاه مي توانند در صورت نياز به راهنمايي در خصوص سامانه هاي پرداخت شهريه ، اتوماسيون اداري، پرتال و شبكه به جاي مراجعه حضوري يا تماس تلفني، با مراجعه به نشاني اينترنتي ticket.uast.ac.ir ، يك درخواست ارسال كرده و پاسخ آن را از طريق پست الكترونيكي يا خود سامانه دريافت دارند.
خلقاني ادامه داد: اين سامانه به واسط كاربري كاملا فارسي، مجهز است و اين مزيت باعث سهولت كار براي كاربران خواهد شد.