سامانه 165 براي پاسخگويي به سووالات پزشكي شهروندان راه اندازي شد
رييس بهداري كل نيروي انتظامي از راه اندازي سامانه 165 (صداي پزشك ) در سطح كشور به منظور پاسخگويي به سووالات پزشكي شهروندان خبرداد.
به گزارش ايرنا، سرتيپ دوم پاسدار 'علي مجيدي' در جمع خبرنگاران افزود: كاركنان نيروي انتظامي و شهروندان مي توانند از طريق خط شهري '63982165' با اين سامانه تماس بگيرند و سووالات پزشكي خود را با پزشكان ناجا در ميان بگذارند.
وي اظهارداشت: با توجه به گستردگي نيروي انتظامي در اقصي نقاط كشور و نيز محدوديت ارايه خدمات پزشكي به كاركنان ناجا و خانواده هاي آنها، سامانه 165 صداي پزشك از نيمه دوم سال 87 در بهداري ناجا راه اندازي شد.
وي با اشاره به استقبال كاركنان ناجا و خانواده هاي آنها از اين سامانه افزود: سامانه 165 صداي پزشك، مجهز به صندوق صوتي است و كاركنان نيروي انتظامي مي توانند با شماره پنج رقمي و از طريق خط امين هر هفته شنبه ها از ساعت 9 تا11 با كارشناس تغذيه، چهارشنبه ها با كارشناس روانشناسي، هر روز از ساعت هشت تا 13 با پزشك عمومي و همچنين روز هاي دوشنبه با پزشكان متخصص از طريق اين سامانه تماس بگيرند و مشكلات و سووالات خود را مطرح كنند.
خط امين خطوط داخلي نيروي انتظامي است كه بدون پيش شماره امكان شماره گيري براي پرسنل اين نيرو وجود دارد .
مجيدي خاطرنشان كرد: كاركنان نيروي انتظامي و خانواده آنها در صورت عدم وجود خطوط امين مي توانند از طريق خط شهري' 63982165' با اين سامانه تماس بگيرند و سووالات خود را مطرح كنند.
رييس بهداري كل ناجا با اشاره به وجود مراكز درماني در شهرستان ها، ارتباط كاركنان ناجا و خانواده هاي آنها با پزشكان از طريق ويدئو كنفرانس را از برنامه هاي توسعه سامانه صداي پزشك عنوان كرد و افزود: اين طرح ، ابتدا در مراكز استان ها و سپس در شهرستان ها به اجرا مي آيد.
وي پاسخگويي به سووالات پزشكي شهروندان و كاركنان ناجا از طريق ارسال پيامك (SMS ) را يكي ديگر از برنامه هاي بهداري ناجا در سال آينده اعلام كرد و افزود: به منظور توسعه سامانه165 صداي پزشك و ارايه خدمات بهتر به كاركنان ناجا و شهروندان، قصد داريم با راه اندازي اين سيستم، تماس گيرندگان سووالات خود را از طريق پيامك ارسال و پاسخ خود را از اين طريق دريافت كنند.