همايش مديريت ارتباط با مشتري در موسسات مالي و پولي برگزار مي شود
نخستين همايش تخصصي مديريت ارتباط با مشتري در موسسات مالي و پولي توسط جمعي از بانك هاي دولتي و خصوصي و نيز موسسات مالي برگزار مي شود.
به گزارش ايرنا، 'محسن عسگري'، دبير كميته علمي اين همايش در نشست خبري اين همايش با بيان اينكه 'مديريت ارتباط با مشتري در موسسات پولي و بانكي' -BCRM - در ميان مديران و فعالان حوزه پولي و بانكي كشور به خوبي مطرح نشده است اظهار داشت: هدف از برگزار اين همايش دو روزه تبيين اين مفهوم در ميان علاقه مندان است.
عسگري در ادامه با اشاره به سه محور مهم در BCRM افزود: جنبه فكري، اجتماعي و فني سه محور اصلي در BCRM كه با آن وارد هر سازماني مي شود اين درحالي است كه در كشور ما تنها به جنبه هاي فناوري اطلاعات اين مقوله پرداخته مي شود.
وي گفت: برقراي ارتباط با مشتري، حفظ مشتريان فعلي و پيدا كردن مشتريان جديد اين سه محور را تشكيل مي دهند.
دبير كميته علمي همايش تخصصي مديريت ارتباط با مشتري با شاره به اصول اجرايي BCRM گفت: اطلاع رساني و برقراري ارتباط در هر شعبه، رضايتمندي مشتري و بررسي و پاسخگويي به شكايات اصول اجرايي BCRM است.
در بخش ديگري از اين نشست، 'صابر خالقي'، مشاور پژوهشي همايش مديريت ارتباط با مشتري از دريافت 52 مقاله در اولين دوره برگزاري همايش مديريت ارتباط با مشتري خبر داد.
وي محورهاي اين همايش را قلمرو CRM در موسسات پولي و بانكي، رويكردها و راهبردهاي CRM در موسسات پولي و بانكي، نقش منابع انساني در اثربخشي موسسات پولي و بانكي، كاركردهاي CRM در موسسات پولي و بانكي، CRM پذيري در موسسات پولي و بانكي، ارزيابي اثربخش و بازدهي سرمايه گذاري در CRM موسسات پولي و بانكي برشمرد.
اولين همايش تخصصي مديريت ارتباط با مشتري در تاريخ 29 و 30 آبان سال جاري در مركز همايشهاي بينالمللي شهيد بهشتي برگزار مي شود.