برگزيدگان پنجمين جشنواره بينالمللي فيلم و عكس دانشجويي معرفي شدند
|
طي مراسمي كه در تالار جابر بن حيان دانشگاه صنعتي شريف برگزار شد، برگزيدگان پنجمين جشنواره بينالمللي فيلم و عكس دانشجويان ايران معرفي شدند. |
|
به گزارش فارس، در اين مراسم كه محمد سلوكي اجرايش را برعهده داشت، پس از سخنراني ارژنگ منصوري دبير جشنواره و محمدباقر خرمشاد معاون فرهنگي اجتماعي وزير علوم، چند كليپ مرتبط با جشنواره پخش شد. سپس برگزيدگان معرفي شدند و در ادامه از رضا كيانيان و بيژن نوباوه تقدير به عمل آمد. در ادامه مراسم نيز مجيد اخشابي به همراه گروهش به اجراي برنامه پرداختند. در پايان مراسم نيز برگزيدگان ايراني و خارجي بخشهاي انيميشن، مستند و داستاني معرفي شدند. |